ADEN Cosmetics – teszt

Néhány ADEN termék, az ADEN lány választásból.
Az arcra való dolgok:
01_arc

 

ALAPOZÓ: árnyalata: 05
Az én bőrszínemhez sajnos nagyon sárga, és sötét, de egy másik alapozóval összekeverem amikor használom, és így király.
KORREKTOR: árnyalata: 01
Illeszkedik a  bőrszínemhez, a fedése is szuper.
PÚDER: Kicsit sötét, nyárra szerintem a lebarnult bőrszínemhez jó lesz. Most bronzosítóként funkcionál.
04_szempilla
SPIRÁL: Nagyon tetszik, még az én szög egyenes pilláimmal is megbirkózik.
TUS: Szép fekete, vízálló, és gumis kefével rendelkezik.
06_pirosito
BRONZOSÍTÓ: Nagyon pigmentált.
PIROSÍTÓ: Amikor megláttam konkrétan beleszerettem. Hihetetlen milyen gyönyörű színe van. Régóta kerestem hasonló, babarózsaszín színt.
05_szemhéjpúder
SZEMHÉJPÚDEREK: Hihetetlen… Rá van írva hogy krémes, de ezt a textúrájából nem lehet látni. Őszintén szólva nem hittem volna hogy ennyire pigmentáltak lesznek.
03_szájfény_rúzs
SZÁJFÉNY: Krémes, szép fényű, hosszan tartó.
RÚZSOK:Amint majd a képeken láthatjátok nagyon pigmentált erős színek.
FOLYÉKONY RÚZS: Eszméletlenül tartós, a nap végén is nehéz leszedni.
Összességében meg vagyok elégedve a termékekkel, örömmel használom őket. 🙂
3 thoughts on “ADEN Cosmetics – teszt

  1. Már nagyon sokat hallottam az Aden nek a folyékony rúzsáról.. Mostmár biztos hogy kipróbálom💋👍👏
    És az az árnyalat ami a képen vaan
    Gyönyőrűűűű

    Like

Várom a véleményed!

