Elegáns Smink

A mindennapok unalmát szívesen feldobnád?

Általában a jó öreg szempillaspirál, szájfény és korrektor hármasát szoktam használni a mindennapokban. Szinte már természetes az, hogy reggel arcmosás után ezeket teszem fel. Viszont néha vágyom egy kis különlegességre, egy kicsit másabb kinézetre, ilyenkor szoktam ehhez hasonló szemeket készíteni.

IMG_8246
IMG_8258IMG_8247

Egészen hamar el lehet készíteni és a legjobb benne, hogy bármilyen outfitet össze lehet hozzá dobni. Akár egy lazább inggel is viselhető, de egy elegáns ruha mellett is megállja a helyét.

A sminkhez használt termékek

_MG_8262
FLORMAR – Lifting Foundation LF04 Soft Ivory
AVON Colortrend – Near Nude
A két alapozó keverékét vittem fel az arcomra a sigmának az F80as ecsetével.
Közepes fedésűek, könnyen eldolgozhatóak, körülbelül nyolc órát bírnak a bőrön.

IMG_8269
MISS SPORTY – Perfect Stay folyékony korrektor 001 Light
Szépen elfedi a bőrhibákat, a szem alá is szuper használni a folyékony állaga miatt.
IMG_8274
ESSENCE – All About Matt púder
Az összes közül az eddigi kedvenc púderem amit eddig használtam.
Drogériákban megtalálható, kedvező az ára, szuperül mattit.IMG_8266
URBAN DECAY NAKED 2 Paletta
A külső szemzugban és a mélyítővonalban a Pistol és a Blackout.
A szemem közepén a Chopper árnyalat.IMG_8272
FLORMAR – Terracotta Mono Eye Shadow E01
Habár szemhéjpúderként van feltüntetve, a legszebb highliter amivel találkoztam. Az egész arcomon örömmel használom amikor szeretnék egy kis természetes ragyogást adni az arcomnak. Ezúttal töményebben a belső szemzugomba, és finomabban a szemöldökcsontomra került belőle.IMG_8275
ESSENCE – Eyebrow Kit
Kicsit megviselt, de annál inkább szeretem. A mindennapjaim része, ha nem is sminkelek, a szemöldököm akkor is megcsinálom. Az első olyan barna szemöldök por ami nem hat vörösesen feltéve. A két szín kombinációját szoktam használni egy ferde fejű ecsettel.IMG_8267
MISS SPORTY – Studio Lash Dark Lasher Spirál
Szép pillákat eredményez, egész nap fent marad.IMG_8277
EOS – Summer Fruits ajakbalzsam
Régóta vágytam egy EOS-ra, pár héttel ezelőtt sikerült is beszereznem egyet. A nagy hype ellenére egy mindennapi labellot látok benne, bár meg kell hagyni hogy iszonyatosan cuki egy a golyó forma. Jól hidratál, az ízét imádom, viszont az ára szerintem egy kicsit magas.

 

További Szép Napot,
Gabi

7 thoughts on “Elegáns Smink

      1. Nagyon köszönöm a választ:))
        Viszont… rákerestem és nem találtam… Megtennéd hogy belinkeled a helyet googlemapson??
        *életképtelenség lvl sok*

        Like

  1. Szia Gabi!
    Nagyon jók a videóid és a blogod is nagyon szuper. Lehet hogy nem vagyok elég idős hozzá, de én (a nővérem az gyakorló alany) szeretek a smikeléssel foglalkozni. Szeretek körmöt festeni (és ezt talán jobban is). Kérlek csinálj (ha van rá kedved és tudsz is) smikelésre tanító videót is.
    Nagyon szeretlek téged és sosem hagyom abba a videóid nézését!! 💟💟

    Like

Várom a véleményed!

