Kedvenc Hajápolási Termékek

Vizes hajtól a szárazig.

Sokáig kerestem azokat a termékeket amik hosszú távon is beválnak, szeretem őket. Azt hiszem hogy már tudom azt mondani hogy megtaláltam ezeket.

IMG_8279.pljpg

AUSSIE LUSCIOUS LONG Sampon
A megfelelő sampon kiválasztása mindig is gondot jelentett. Hogy olyat találjak amitől a hajam jobban érzi magát, kellemes az illata és árérték arányban is megfelelő. Az AUSSIE samponokat a DM üzleteiben lehet megtalálni, 1400Ft-os áron. Rengeteg jót olvastam róla, sokan dicsérik és sokak kedvence. Úgy gondoltam hogy ezt nem hagyhatom ki, egy próbát megér. Azóta a kedvencem, nem tervezek tőle megválni. A hajam később zsírosodik tőle és három napig megmarad az illata is.
Összetevői közül a DMDM Hydantoin, ami egy tartósítószer, és a parfüm/illatanyag a legkárosabb, viszont több jótékony anyag is található benne mint például a Sodium Citrate, ami segít stabilizálni a PH-t emellett szagtalanít is.

IMG_8278
SERICAL CREMA al LATTE hajpokolás.
A hajpakolásaimat mindig váltogattam, egyikhez sem ragaszkodtam túlzottan. Egy nap az Ázsia Centerben sétálgatva véletlen megláttam ezt az óriási dobozt ( 1L-es kiszerelés) és felkeltette az érdeklődésemet. Balzsamként és pakolásként is ezt szoktam használni, szuperpuhává teszi a hajam és eltünteti a szöszösödést. Az ára 800Ft körül volt.

IMG_82á81
PAUL MITCHELL Soft Style Hővédő
Az eddigi legjobb hővédőm, az illata kellemes, amit eddig még ilyen termékeknél nem tapasztaltam. A mybeautytools.hu oldalról rendeltem, 4300Ft-ért. Hajvasalásnál határozottan azt lehet érezni hogy tűz forró helyett langyos a haj, ami valljuk be elég király. 🙂

IMG_828á0
MILK SHAKE Argán Olaj
A kókuszolaj mellett a másik legnagyobb kedvencem. Szintén a mybeautytools.hu-ről rendeltem. Különleges, frissítő az illata, amely hosszan tart a hajon. Már hét hónapja használom minden hajmosás után mégis alig fogyott belőle. Azt hiszem hosszú ideig mellettem lesz még.

IMG_8282
SYOSS VOLUME LIFT Száraz Sampon
Néha vannak olyan napok, amikor nincsen kedvem hajat mosni, de azért már kellene. Ilyenkor jön képbe a száraz sampon. Bár ritkán használom, Ezt találtam a leghatékonyabbnak. Nem hagy fehér ‘nyomokat’, kellemes illatú, nagy volument ad.
WELLA Wellaflex Hajlakk
Amikor még hosszú volt a hajam, kontyok copfok és fonatok esetében sokat használtam hogy a babahajaimat kicsit megszelídítsem. Megvan az a tipikus szalon illata, amit imádok. 🙂

További Kellemes Napot,
Gabi 🙂

 

4 thoughts on “Kedvenc Hajápolási Termékek

Várom a véleményed!

