Gyorsabb, hatékonyabb barnulás – BIOBAZA

Ti is minden nyáron elhatározzátok hogy gyönyörű, ragyogó és barna lesz a bőrötök?Nektek is úgy szokott ez általában történni hogy leégtek és furcsán látszik a fürdőruha nyoma is?

Előző nyáron találtam pár terméket amivel végre szépen lebarnulhattam. Általában én is az először leégek kategóriába tartozok, de ezt idén ki akartam hagyni.

Szuperbarnító dzsem:
98%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz, ez volt az első dolog ami felkeltette az érdeklődésemet. Az állaga tényleg egy dzsemre hasonlít, kicsit talán nyúlósabb. Pici arany csillámok vannak benne amik szuperül mutatnak a bőrön. Egyszerű a használata, úgy mint bármilyen más testápolót vagy krémet bele kell masszírozni a bőrbe, viszont arra hogy egyenletesen oszlassuk el nagyon kell figyelni. Az illata erős, egyedi, még nem találkoztam ehhez hasonlóval, de tetszik!

Száraz napozóolaj:
A napozódzsem folyékony változata, amit sokkal könnyebb eloszlatni mint a dzsemet. A hatása viszont ugyanolyan jó mint az előzőnek. Könnyebben barnultam vele, szépen, egyenletesen és életet adott a fakó bőrömnek.

Testápoló:
Napozás után ajánlják, én fürdés után, a dzsem vagy olaj lemosása után szoktam vele bekenni magam. Sűrű állagú, édes, csokis illatú és nem hagyhatom ki hogy az eddigi kedvenc testápolóm. A lábszáram szárazságát eddig még semmi nem tudta ilyen jól helyretenni.

Testápoló joghurt:
Valóban joghurtos az állaga, az illata lágyabb, jobban hasonlít ahhoz az igazi nyár, naptej, strand illathoz. Biztosan nektek is volt olyan élményetek hogy a leégett bőrötökre tejfölt vagy joghurtot kellett tennetek. Ez a testápoló helyettesíti az utóbbiakat, ráadásul nem kenünk össze vele mindent 😛

IMG_1095IMG_1135IMG_1141IMG_1105IMG_1143IMG_1144IMG_1174IMG_1163

További Kellemes Napot,
Gabi

Várom a véleményed!

