Epilálás a Mindennapokban

Sziasztok,

sokáig bajlódtam a különböző szőrtelenítő eszközökkel mire megtaláltam a számomra legszimpatikusabbat.

Azért döntöttem az epilálás mellet, mert ugyan fájdalmas, de tartós az eredmény és nem hagy maga után szemetet mint például a gyanta, borotva vagy szőrtelenítő krém. Meg kell említenem hogy gyorsan végezhető a folyamat és minél többször csinálja az ember annál kevésbé lesz fájdalmas. Én egy philips készülék mellett döntöttem, de nagyon sok márkának a készletén találhattok epilátort. Az enyémhez van pár tartozék is, például a masszírozófej, kefe illetve borotva.

Próbáljátok ki a lehető legtöbb módszert hogy megtaláljátok a számotokra legtökéletesebbet!

IMG_0278IMG_0274IMG_0313IMG_0317IMG_0326IMG_0306IMG_0301

További Kellemes Napot,
Gabi

Várom a véleményed!

