Dr. Steinberger Fitness Program

Sziasztok!

Egy különleges élményt szeretnék ma Veletek megosztani a Dr. Steinberger 5 napos Fitness Programjáról. A sok folyadék bevitele nagyon fontos, de sokszor nehezen vesszük rá magunk a napi több liter vízre. Lehet izgalmasan is csinálni!

Főleg tavasszal, de az év más időszakaiban is vágyunk a megtisztulásra, felfrissülésre, amivel én sem voltam másként az utóbbi napokban. A felhalmozódott salakanyagok eltűnésével sokkal naprakészebbnek és energikusabbnak érzem magam így, hogy a végén vagyok az 5 napos programnak.

Mind az öt étkezés alkalmával megittam másfél decit az aznapi léből majd ugyanennyi vizet. Természetesen ezek között próbáltam minél több vizet fogyasztani.
Azt ajánlják hogy a levek mellett rozsos kenyeret vagy puffasztott rizst fogyasszunk és három liter folyadékot. Aki ismer engem az tudja hogy reggeltől estig eszem, ez most sem volt másként, a normális, egészséges étrendem mellé fogyasztottam a zöldség illetve gyümölcsleveket.

Érdekesség, hogy az összes termék bio, illetve vegán, így biztos voltam benne hogy jót fog tenni a szervezetemnek.
Ha kipróbáljátok, tartsátok be a sorrendjüket!

Bio Zöldbúzafű koktél:
(zöldbúzafű, zöldtea, almalé, agave sűrítmény, citromlé és mikroalga)
Nem gondoltam, volna,de ez volt a kedvencem. Hűtve a legjobb, de szobahőmérsékleten is finom. A sötétzöld színe ne rémisszen el senkit, mert hihetetlenül finom. Még biztosan meg fogom vásárolni ezt az italt.

Bio zöldséglé:
(paradicsom, sárgarépa, cékla, uborka, zeller, savanyúkáposzta, hagyma)
Elég bizarr volt az összetevők listája ahogy olvastam, de az első nap után bizakodva kóstoltam meg. Egy pohárral tudtam belőle inni, nem ízlett, nekem túl erős volt benne a káposzta illetve a hagyma íze.

Ananászlé:
(100%-os, fogyókúrához,lékúrához tökéletes)
Mit is mondhatnék, a másik nagy kedvenc. Az ízleíráson nem kell sokat gondolkoznom mivel egy az egyben ananász íze volt csak nem szilárd hanem folyékony formában. Imádtam, túl hamar elfogyott, szívesen ittam volna még belőle.

Bio Céklalé:
(100%-os)
Ez a verzió sem vált a kedvencemmé, nem volt rossz, de nem marad meg emlékezetesen a fejemben. Erős céklalé, pont mint amikor egy ragu mellé eszitek a zöldséget 🙂

Bio Sárgarépalé:
(100%-os, természetes karotinban gazdag)
Talán a répásnak volt a legintenzívebb íze. Markáns, jellegzetes, egy kis citrom és almalével a legjobb!

Összességében szuper tapasztalataim vannak ezzel a programmal, tavasszal is kipróbálok egyet új ízvilágban. Már alig várom!

IMG_1073IMG_1076IMG_1078IMG_1084

További Kellemes Napot,
Gabi

 

Várom a véleményed!

